Tuesday 20 January 2009

PRODUK LANGSING KELUARAN DOKTOR PAKAR


Di formulasikan oleh Dr. Che Rozmey Che Din, Pakar Perunding Perbidanan dan Sakit Puan, MD(USM), M.MED(O&G)(USM) dan juga selaku Ketua Pegawai Eksekutif Jitra Medical Centre, Jitra Kedah.

Beliau telah melakukan penyelidikan dan kajian yang terperinci sejak dari Jun 2003 bagi mencari satu formula unik yang serba lengkap bagi program pengurusan berat badan.

Akhirnya, lahirlah JUS MATE 5 yang begitu mujarab dalam mengatasi masalah kegemukan.

Herba-herba segar dari Eropah diadun khas istimewa dengan pati buah-buahan menggunakan kaedah 'biotech' terkini berteknologi nano amat berkesan dalam membantu mengurangkan selera makan, menjadikan anda rasa kenyang dan bertenaga untuk menjalani aktiviti harian.

Adunan ini merupakan satu formula yang begitu istimewa di mana semua ramuan-ramuannya yang terpilih diadun dan bertindak balas dengan harmoni.

JUS MATE 5 merupakan satu revolusi baru dalam produk diet di mana formula yang di temui begitu efektif di dalam mengatasi masalah kegemukan.

TANPA BAHAN KIMIA...TANPA SIBURTAMINE

KESAN BURUK BAHAN KIMIA DALAM AMALAN DIET;

~ gementar dan berdebar, letih, susah tidur, panas badan, pitam, kerap buang air besar, kegemukan mendadak bila berhenti
~ kerosakan hati dan buah pinggang..

JDM5 selamat untuk kanak-kanak hingga ke warga emas….

PESANAN UNTUK PENGAMAL JUS MATE 5:


PASTIKAN ANDA MINUM BANYAK AIR PUTIH..TERUTAMA SEKALI SEKIRANYA ANDA TERASA LAPAR..NAMUN YANG PASTINYA, SEKIRA ANDA MENGIKUTI CARA DIET YANG BETUL PASTI ANDA AKAN SENTIASA BERASA KENYANG

No comments:

Post a Comment